Selasa, Ogos 07, 2007

Suasana di Studio LSB 1A


9 ulasan:

Juky berkata...

Macam pernah tengok je gambar ni...
Kau curi dari Web aku lagi Zack.
Daje kau...

zacrye berkata...

Woi...gambar ni Rahman Jawa bagi aku daa....Aparaaa!!!..Cakap nak buat blog baru kau...mana dia...aku nak update kan ni...hehhe

taNaim berkata...

Masa nilah kita kenal T-Square, Side square, templet, tec pen..... dan baru mengetahui wujudnya pekerjaan Pelukis Pelan.

zacrye berkata...

Dan masa inilah jugak aku kenal semua member-member aku yang very spoting ini...& En. Kamaruzaman....Kenangan betullah...Setiap kali aku lalu highway NPE tu nampak IKM...aku teringatkan kenangan manis yang terpahat di situ....

Zul Yasin berkata...

Zakri kau tau tak siapa yang ambil gambar nie...aku nak katok kepala dia...ade ke patut muka aku yg hendsome nie dia ambil telinga je...tp betul gak macam kata Juki kalau dah hensem tu nampak telinga pon org dah tau....ehemm....

zacrye berkata...

Aku rasa yang pasti ambik gambar ni samada Ustaz rashid, Mieha, Jasman ataupun Kak Ina, sebab dia orang tak de dalam gambar ini...heheh..
"Walaupon kau tak ku kenali tapi cuping telingamu tetap menjadi pujaan hati ku".

Zul Yasin berkata...

Aku rasa Ustz Rashid kut...

Rahman berkata...

eh zac...aku rasa pic yg cm ni ada bnyk lagi tp bolh ke ko nk masuk semua...berapa bnyk ruang yg ko ada ni..

zacrye berkata...

kau scan jee...dan email kat aku....boleh masuk punya...kalau tak boleh pon ...nanti aku oter sampai boleh masuk gak....

Xikmpj8789