Rabu, Oktober 27, 2010

Bujai Telah Kembali Ke Rahmatullah.



AlFatihah.
Adalah dimaklumkan bahawa sahabat kita Allahyarham Zainuddin Sidek (Bujai) telah kembali ke rahmatullah pada 26.10.2010 jam 5pagi. Saya dapat maklumat ni pun dari Facebook yang di hantar oleh,

Gee Norzimah Zakaria : "salam.... sahabat kita bujai kembali kerahmatullah... dpt berita pagi tadi daripada end&halim"

dan juga dari Marzuki menerusi ruang borak di blog ini :

26 Oct 10, 09:26
juky: Baru mendapat message dari Zul... Kawan kita Bujal telah pergi meniggalkan kita 5am pagi tadi. Sahabt2 yg mengenali arwah... sila sampai pesanan ini kepada yg lain.... Al-Fatiha kepada arwah Bujal....

Sama-samalah kita sedekahkan al-fatihah kepada beliau semoga di tempatkan bersama-sama para-para syuhadah dan orang-orang yang beriman. AMIN


Klik di sini untuk melihat cerita lepas mengenai Bujai.

Rabu, Oktober 21, 2009

Beraya Di Rumah Tan'im Harun

Pada 17hb. Okt. 2009 yang lepas, aku sekeluarga telah pergi beraya di rumah Tan'im Harun atas jemputannya. Bertemu lak dengan Ismail (x-ikmpj 8789 - LRB3c) bersama keluarganya yang tak pernah aku jumpa sejak keluar dari IKM dulu. Raut wajahnya dan personalitinya sejak dulu sampai sekarang tidak banyak berubah....cuma aku saja yg ketara perubahannya hehhe...

Rumah Tan'im ni adalah kondominium baru yang di belinya di Blok D, Tingkat 21, PV 10, Platinum Lake Condominium, Taman Danau Kota, 53300, Setapak, Kuala Lumpur.
Dahsyat gak mamat ni beli kondo di tengah-tengah bandar Kuala Lumpur. Harganya...sendiri mahu ingat laaa.....
Yuran penyelengaraannya lak $150/bulan.

Kemudahannya banyak.....yang aku jumpa, cybercafe, restorant mamak, saloon rambut, kedai buku, mini market, gym
dewan serbaguna, parkir berbumbung, tennis, dll....

Dan aku tengok kehidupan Tan'im kat sini telah berubah....
macam burung di awangan laaa...heheh

Selasa, Jun 30, 2009

Kanival BBQ IKMPJ8789

Terimakasih di ucapkan kepada semua yang telah memeriahkan Kanival BBQ IKMPJ8789 yang julung-julung kali di anjurkan oleh Alumni IKMPJ8789. Acara ini telah di jalankan pada 28hb. Jun 2009, bermula dari jam 12:oo tengahari - 8:30 malam. Kami semua amat bebesar hati kerana bekas Tenaga Pengajar kami iaitu En. Kamaruzaman Osman telah sudi hadir memeriahkan acara kami ini walaupun menempuh perjalanan yang jauh iaitu dari Lumut, Perak.
Berikut adalah senarai nama yang hadir pada hari tersebut:

  1. Abd. Rahman Hassan - Tuan Rumah
  2. Mohd Zakri Ahmad
  3. Ahmad Mieharuddin Mahir Afandi
  4. Zarina Ahmad
  5. Siti Aida Aizuddin
  6. Noor Halim Supardi
  7. Hasleezan
  8. Zurina Din
  9. Mohd Yusri Masuyar
  10. Roshaizad Roslan

Khamis, Jun 04, 2009

BBQ Festival X-IKMPJ8789


Sukacita di maklumkan bahawa Alumni IKMPJ8789 akan menganjurkan BBQ Festival X-IKMPJ8789

Pada : 28hb Jun 2009
Hari : Ahad
Masa: 12:00pm-4:00pm
Bertempat di : BBQ Pit, Kondo Danau Murni, Jalan 1/109F, Taman Desa, Kuala Lumpur.

Cara penyediaan makanan adalah : Bawa bahan mentah sendiri-sendiri.....Bakar ramai-ramai...
Cadangan jenis bahan mentah yang hendak di BBQ adalah seperti berikut:
  • Ikan
  • Kerang
  • Sotong
  • Udang
  • Daging Ayam
  • Daging Kambing
  • Daging Lembu
  • Jagung
  • Sosej
  • Sate'

    Semua bekas-bekas pelatih IKMPJ yang menuntut dalam tahun 87, 88 dan 89 di alu-alukan.

Untuk keterangan lanjut hubungi :-

  1. En. Abd. Rahman Hassan - 019-3678808 (Penaja Lokasi & Minuman)
  2. Marzuki Mohd. Hashim - 017-3525860
  3. Tan'im Harun - 012-6992763

Sila sahkan kehadiran dan jenis bahan mentah yang akan di bawa pada ruangan Bilik Borak di dalam blog ini.

  1. Norzimah Zakaria - Buah-buahan
  2. Siti Aida - Kek
  3. Tan'im Harun - Sate'
  4. Marzuki Mohd. Hashim - Ayam 10ketul
  5. Zarina Ahmad - ???
  6. Azzizuddin - ???
  7. Radzi (LSB-3B) - ???
  8. Roshaizad - ???
  9. Jasman - ???
  10. Zakri - Kerang

Tetamu Undangan iaitu En. Kamarulzaman Osman (Tenaga Pengajar LSB3a) akan hadir pada hari tersebut. Harap maklum

Khamis, Mei 21, 2009

Dunia Zulkifly Yasin

Inilah dunia Zulkifly Yasin (Zoy) xikmpj8789 - studio LSB 3A. Beliau telah berkahwin dengan Nuraini Abdullah (Rockie) xikmpj8789 - studio LSB 3B dan di kurniakan 4 orang anak, 1 lelaki & 3 perempuan. Untuk mengetahui lagi perkembangan beliau, bolehlah hubungi di :

e-mail : jebat1299@gmail.com
Tel : 012-9237749

Tambah lagi Juky...Go Juky Go!!!



Ini pula keluarga Marzuki Mohd Hashim (xikmpj8789-LSB3A).
Beliau telah berkahwin pada bulan Jun'1996 dan dikurniakan 4 orang anak lelaki. Anak pertama dan keduanya adalah kembar. Sekarang beliau sedang menunggu kelahiran anaknya yang ke 5.
Anak apakah agaknya......???
Ingin hubungi beliau untuk mengetahui perkembangan selanjutnya....?

Sila Hubungi :Marzuki Mohd Hashim (juky)
e-mail : juky05@gmail.com
web : http://members.tripod.com/~JUKY/ikm/myikm.htm
web : http://xikmpj.juky.via.my/
web : http://cerminmuka.wordpress.com/
Tel : 017-3525860

Rabu, Mei 20, 2009

Tan'im Harun


Inilah keluarga Tan'im Harun (xikmpj8789 - LSB3A).
Isterinya ialah Norfisah Johar (ximkpj8990 - LRB2A). Keluarga bahagia ini sekarang menetap di Setapak, Kuala Lumpur.
Jika ingin mengetahui lebih lanjut bolehlah hubungi beliau di no:
(Tan'im Harun) naim - 012 6992763 atau email ke tanaimharun@yahoo.com
(Norfisah Johar) nofee - 012 6544720 atau email ke nofee_68@yahoo.com

Isnin, Mei 18, 2009

Norzimah Zakaria (LRB3C)


Ok....kali ini saya perkenalkan pula xikmpj.8789 yang pernah menuntut di studio LRB3C. Beliau yang di maksudkan adalah Norzimah Zakaria yang sekarang ini sedang bertugas di Saba Consultant Sdn. Bhd. Suaminya bernama Ir Mustafa Bin Berahim, bertugas di Konsultant Proses Sdn. Bhd sebagai director di syarikat tersebut. Beliau juga di kurniakan 3 orang anak lelaki yang berusia 14, 9 & 4 tahun. Sekarang beliau menetap di Subang 2.
Hubungi beliau di no. berikut :-
+60192644201 (hp)
+60378474569 (res)
+60378474000 (off)

Jumaat, Mei 08, 2009

LSB 3C X-IKMPJ8789


Inilah studio LSB 3C bagi sessi Julai'87-Jun'89 yang glamour ketika itu dengan tenaga pengajar yang amat 'understanding' iaitu En. Hashim.
Studio ini di huni oleh:-
(Duduk dari kiri)
Ramlah, Anida, Aida, Norhayati, Hajar, Oein, Zack, Faridah & Jahariah.
(Berdiri dari kiri)
Shahran, Shamsul, Ismail, Yusri, En. Hashim, Fakar, Afzal & Joseph.


Rabu, Mei 06, 2009

Dua teruna sedang mencari Janda


Lihatlah dua teruna ini yang sedang mencari janda... Tak tahu kenapalah.... kemaruk nak berbini lagi satu agaknya...
Isk!!!..apa lah... Ni kisah Rahman & Naim yang pergi Camping di Janda Baik, Pahang. Seronok nampaknya keadaan di sana. Rasa rugi jugak kerana tak dapat menyertai bersama mereka. Mungkin nanti kita akan rancangkan masa yang sesuai untuk kita bercamping lagi...mungkin di Batang Kali, itu antara cadangan Rahman akan datang melalui chatingnya dalam skype. Kalau ada sesiapa yang nak cadangkan untuk kita-kita menghirup udara nyaman di air terjun bolehlah beri komen di ruangan yang saya sediakan ini.