Selasa, Ogos 07, 2007

3 Sahabat Karib

Juky, Naim & Aku nak ke mana ni ye??? Aku lupa laaa.

14 ulasan:

Juky berkata...

Eleh.. buat2 tak tahu konon.
Nak gi Segamat le. Lepas balik dari Melaka. Kita singgah Segamat, nak jumpa ... (cuba teka).
Cuma Aku, Kau dgn Naim je tahu.
Pecah Tembelang Lagi.
Naim gak yang malu berkawan dgn kita ber2. Subahat....

zacrye berkata...

ye ke....Oooo...baru aku teringat...hehee...syoknya..bagus gak memori kau ye...

Juky berkata...

Mahu tak ingat.
Bagai nak rak dibuatnya.
Last2 tak sattle gak dgn ...
Memori betul. Berebut gak tu.
Itu semua pasal gi Penang naik Train.
Kau bodek Mak dia.
Aku dpt contact.
Last dua2 melepes....

taNaim berkata...

Aku ingat lagi. Kamu bawa kereta macam pelesit. Nak lawan "rekod masa" yg lepas. Gambo tu nak dekat ngan tol. Tapi lagi 500 meter sampai tol kamu lepak kereta kat tepi jalan dan tido. Lepas tido baru bayar tol. Apasal tah.

Baliknya berlumba kat highway, waktu malam lak tu sambil dengar lagu SCORPION kuat-kuat.

Alhamdulillah, idup lagi aku ni.

zacrye berkata...

Ye lah Naim....selepas aku hantar Juky kat rumah dia...nasib baik aku tak terbabas kat roundabout dekat Masjid Shah Alam tu...bawak laju..,dah dekat baru aku perasan kat situ ada roundabout..mencecet aku brek....Nasih baik sempat...Alhamdulillah masih hidup lagi hingga hari ni..

zacrye berkata...

Ohh..kau ingat lagi budak Tanjong Rambutan tu lagi ye....Nostalgia betul laaa Juki, Kau teckel anak...aku layan emaknya...heheh..aku yg dapat...sampai bertunang tu...tapi apa nak buat dah tak de jodoh...Aku dengar dia dah kahwin kali ke dua daa...yg pertama dah cerai...Kenangann....

Zul Yasin berkata...

Perghhh...bukan main lagi kau zakri atas keta lagi...tp kalau sekarang kau posing macam tu...mau remuk keta tu....wakakaka...

zacrye berkata...

Sekarang bukan aku posing kat kereta lagi...tapi kereta posing kat aku...hehhehe

Zul Yasin berkata...

Ikk...mane aku punya comment yg aku dah post?

zacrye berkata...

Zul Yasin said...
tau kereta tu malu kau...hehehe

Rabu, 2007 Ogos 08 14:54:00 MYT

Kau dah terbabas masuk kat tempat lain daa...

Zul Yasin berkata...

Aku terbabas atau kau yang tersilap parking huaa...

zacrye berkata...

Tak pe lah....lupakan lah soal paking ni. Kita cerita pasal undi kau lak la. Hebat betul undi kau...tak de tentangan langsung....memang aku pon rasa kau memang layak jadi president ni.

Zul Yasin berkata...

Jangan cerita pasal undi kat sini pergi kat tempat kang aku delete comment kau...hahaha...bole ke?Zack jgn salah parking lagi...nanti Topik 3 Sahabat Karib jadi rojak

Terima kasih

Tanpa Nama berkata...

Zack kat mana ada ruangan untuk kitaorg bersembang2

Xikmpj8789