Selasa, Ogos 07, 2007

Reunion Pelajar IKM.PJ Sessi 87-89 Yang ke 10 Tahun Pada 22.06.1997






9 ulasan:

taNaim berkata...

Dah SEPULUH TAUN...... dah besar anak-anak kita tu yea. Mak bapaknya lak dah tua. Patah tumbuh hilang berganti.

zacrye berkata...

Ye laa...Kalau patah tumbuh tu kira ok lah ....Kalau patah tapi tak tumbuh-tumbuh lagi lah haru...macam gigi aku ni...dah patah tapi tak tumbuh-tumbuh...ingatkan gigi susu..rupanya gigi kekal...wawawa. :(

Juky berkata...

Apa yang patah, apa yang tumbuh.
Itu semua dah lama tak minum susu le.
Asik Nyoyot je. Kah... Kah..

Zul Yasin berkata...

Aikk...first time aku nengok gambar nie....

zacrye berkata...

Nyoyot ye bang.......meh nyoyot meh...hehhehe

Zul Yasin berkata...

Aku ingat lagi masa nie wife mengandungkan anak yg ke 3.

zacrye berkata...

So sekarang anak No 3 kau tu dah 10 Tahun la yee...

Zul Yasin berkata...

Betul la tu Zack yg kecik plak dah umur 8 tahun...rasa cepat masa berlalu bila kira2 umur nie...

Buka citer lain plak la... anak kau yg kecik berapa umur?...ooopss...

zacrye berkata...

Anak aku yg bongsu baru 2 tahun 3 bulan. Aku rasa dah cukup stok aku...2 lahir sebelum 2000, 2 lahir selepas 2000.

Xikmpj8789