Selasa, Ogos 07, 2007

Juky Kahwin 26.06.1996




Aku, Meiha, Roshaizad & Radzi turut hadir.

11 ulasan:

taNaim berkata...

Juky kawin..juky kawin yea....yea

zacrye berkata...

Dia kahwin pakai SLR Double Barrel tu...sebabtu dapat anak kembar....Caya lah Juky....Sekarang dah dapat 4 orang anak...semua nya lelaki....Aku rasa kau kena try lagi...tukar strategi untuk dapat anak perempuan lak...Cuci laras senapang kau tu....kotor sangat..banyak minyak hitam yang melekat...Scottt...Scotttttt...
siap!!!!

Juky berkata...

Kau ni Zack, gambar nostalgia ni kau masukan. Adoi....
Bagaimanapun, terima kasih kepada yang hadir 11 tahun yang lepas.

Zul Yasin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
zacrye berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Juky berkata...

Hoi hanyai kau.
Habis gambar kawin aku.
Macam ada hantu lah duduk sebelah.
Kau Kejam Zack

zacrye berkata...

Tu aku nak tunjukkan ada bulu misai dengan tak de bulu misai....hehehhe

Zul Yasin berkata...

Betulkan le parking tu...Juki kau asyik renung org depan tu je...Oooo aku tau kau nengok cincin dia kuttt...haha..

zacrye berkata...

Ye laa...dia risau nanti kalau bini dia nampak...nak cincin macam orang depan tu....haru...

Rahman berkata...

Saya rasa juky tengok ayam tu ..mlm kng tidor ayam lak ...heeee..
ehh np yg lain ada aku tk de..ko tk jemput aku ya..kesian aku..tk pe la yg penting skg ko dh bahagia..4 ank lagi..

zacrye berkata...

Man,..mana dia ada tido ayam malam tu...dia langsung tak tido sampai pagi laa...dia pakai SLR double barrel...tu yang keluar kembar tu....hehehhe

Xikmpj8789