Selasa, Januari 08, 2008

Mohon Ke Maafan

Di sebabkan semuanya sibuk dengan masalah masing-masing. Reunion kita ke Lumut pada 22-23hb. Disember 2007 yang lalu tidak dapat di laksanakan. Oleh sebab itu saya cadangkan supaya tahun ini kita tetapkan tarikh yang betul-betul sesuai untuk semua. Dan rancang keluarga masing-masing. Bulan 12 nanti semua isteri2 pastikan kosong dalam perutnya.
Okey... Tentang jawatan Reunion yang lepas di lanjutkan tempoh perkhidmatannya kerana perancangan yang lepas tidak terlaksana.

Sekian.

2 ulasan:

rahman berkata...

Terlebih dahulu ingin saya memohon maaf kerana kegagaln menjlnkn tugas utk lawtn ke lumut..untuk maklumn semua ibu saya telah pun meninggal dunia pd 3.1.2008 (khamis 5.11ptg).
bagi rancangn akn datang ni insyaallah saya akn cuba memberi kerjasama seandainya tiada halangn atau masalah2 lain..tp kalu bolh jwtn saya ni kalu bolh la di gantikn pd en zakri la..rasanya dia yg layak..saya sbg ajk2 biasa je pun tk pe la...tolong2 ambil gambr ke bolh la..heee..bolh kn zakri..

zacrye berkata...

Takziah di ucapkan ke pada Rahman di atas kembalinya ke Rahmatullah ibunya yang di sayangi pd 03.1.2008 yang lepas semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh nya dan di tempatkan bersama para-para syuhadah.
Terimakasih di atas kepercayaan saudara untuk memberi jawatan yang telah di sandang kepada saya. Tapi apakan daya hanya saudara saja yang mempunyai pandangan demikian sedangkan yang lain tidak. Setiap jawatan yang di sandang di pegang mengikut undian. So, saya tak boleh berbuat apa-apa. Ikut majoriti, mereka lebih mempercayai saudara dari saya. Saya juga mempercayai saudara layak untuk memegang jawatan ini.

Xikmpj8789